Klacht: Zoomalia levert geen service bij leveren kapot product en laat consument voor alle onkosten opdraaien.

ryan867 op 14 maart 2022 over Zoomalia in de categorie Internetshops - Algemeen, Internetshops - Dieren

Hondenhok kapot geleverd. Het hout is op meerdere punten gespleten. Het hout is van bijzonder slechte kwaliteit en afmetingen kloppen niet met wat er op de site vermeld staat. De afmetingen staan bij andere punten dan de daadwerkelijk gemeten punten. Bij retour melden te horen gekregen dat een product retour sturen, hoewel kapot geleverd, voor eigen rekening. In dit geval moet het pakket zelfs retour naar Frankrijk. De goedkoopste optie is 45 euro. Bij het melden van de klacht legt Zoomalia de verantwoordelijkheid volledig bij de consument, terwijl zij een gebrekkig product leveren en weigeren de onkosten voor hun rekening te nemen.

Retour aankoopbedrag en gratis retourneren ivm defect

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zoomalia

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zoomalia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ryan867