Klacht: Zoomalia incasseert wel het geld maar levert niet de producten

minka1 op 21 oktober 2022 over Zoomalia in de categorie Internetshops - Algemeen, Internetshops - Dieren

Op 8 oktober 3 producten bij hun besteld voor ons nest van 7 pups. Tijdens het bestel proces dwingen ze je om naast de bezorgkosten ook kosten te betalen van nog eens €3 om gebruik te maken van track en tracé. Raar want dat hoeft nergens . Als je dit niet aanklikt kun je de betaling niet afronden. Dus dit kwam ook nog eens boven de kosten erbij. Mijn pakket zou uiterlijk 19 okt.bezorgd worden hier was al een vertraging in gekomen . Ik heb meerdere malen gemaild naar ze maar beloven veel maar nu 21 oktober heb ik nog steeds niets ontvangen. Schandalig hoe ze je aan het lijntje houden. Telefonisch niet te bereiken. Triest ik heb spullen pups hard nodig nog even is het niet meer nodig . Zij leveren spullen voor huisdieren spullen die mensen / dieren hard nodig hebben voor verzorging of dergelijken van hun huisdieren maar ze leveren niet maar incasseren wel je geld . Ik hoop dat u hierin kan helpen . Mevr. Hoogendoorn

Dat ik nu heel snel mijn betaalde producten ontvang ! Anders wil ik mijn geld terug zodat ik bij een ander kan bestellen die wel betrouwbaar zijn

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zoomalia

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zoomalia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door minka1