Klacht: Retourzending komt retour!

Feja op 02 maart 2024 over Zoomalia in de categorie Internetshops - Algemeen, Internetshops - Dieren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Betaal je €35.00 voor retourzending plus aangetekend krijg je je eigen retourzending weer terug omdat het in een pakketpunt is blijven hangen in Frankrijk wegens foutief adres die zoomalia zelf uitgeeft! Zou je €70 euro retourkosten hebben straks als je wederom zelf mag opdraaien voor deze kosten!!!

Ronduit belachelijk.

Gewenste Oplossing:

Gratis retour label!! Ik weiger om nogmaals €35,00 te betalen voor iets waar ik geen fout aan heb!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zoomalia

Reactie van de melder van de klacht Feja

1 maand geleden - Zoomalia moet dit oplossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zoomalia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Feja