Klacht: Zonder waarschuwing bij incassobureau

op 14 januari 2014 over Eneco Zuid Nederland B.V. in de categorie Energieleveranciers

Wij hebben tijdig een betalingsregeling aangevraagd voor de jaarrekening (door hun toegezegd ook) en dan hebben ze het nog aan de incassobureau doorgegeven. Daarnaast zonder vragen van papieren facturen veranderd naar alleen digitaal en wederom zonder waarschuwing meteen bij de incassobureau neergelegd. Dan hebben we keer op keer contact opgezocht voor opheldering en elke keer werd ons verteld dat het in behandeling was en uiteindelijk (weer) zonder waarschuwing een brief dat de deurwaarder langs zou komen.
Bij contact zeggen ze dan dat het onze verantwoordelijkheid is.
We kunnen iedereen afraden om bij E.ON te gaan. Ze behandelen jarenlang trouwe klanten als oud vuil!

Niks kan ons nog een positief beeld geven van EON. Schadeloos stellen van alle kosten zou een begin zijn.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eneco Zuid Nederland B.V.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco Zuid Nederland B.V. over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eneco Zuid Nederland B.V. nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco Zuid Nederland B.V. in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco Zuid Nederland B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco Zuid Nederland B.V.

Heeft op 10 augustus 2018 om 11:02 geantwoord

Wij zijn bezig met het opschonen van onze administratie. Daarom wordt uw klacht door ons gesloten. Wij hebben deze klacht in het verleden in behandeling genomen en hebben wij al afgehandeld.

Eneco Zuid Nederland
Afdeling Klachten

E klantenservice@eneco-eindhoven.nl
T 0900-0601 (uw gebruikelijke belkosten)
F (31) (0)40-2577755

Eneco Zuid Nederland B.V.
Dr. Holtroplaan 2-28
NL-5652 XR Eindhoven
www.welkom-bij.eneco.nl

Alle klachten die gemeld zijn door chewyli