Klacht: Zonder toestemming klant gemaakt van Budget energie

Sjaak230561 op 11 september 2021 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Plots viel er een brief van onze Eneco op de mat met de mededeling de eind afrekening wij verbaast want we hebben niets opgezegd bij Eneco. Bij navraag zijn we van het ene moment klant geworden bij Budget energie. Terwijl wij van niets wisten en erg verbaast waren dus de klantenservice gebeld van Budget voor opheldering maar helaas die gaven zij dus niet we weten niet eens of er een contract bestaat ook die wil Budget net afstaan de medewerker was zeer bot en onvriendelijk totaal geen service of begrip totaal niet. Via de mail gaat niet want reageren nergens op, We zijn dus ook van plan dit voor te leggen bij de geschillencommissie.
Wellicht zijn er nog meer mensen de dupe van deze onfrisse praktijken van Budget energie

Ons uit het systeem helen van Budget energie want wij hebben hierom niet gevraagd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 15 september 2021 om 08:51 geantwoord

Beste meneer, mevrouw,

Vervelend om te horen dat u aangeeft dat Budget Energie de levering op uw adres onterecht heeft overgenomen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling als dit het geval is.

Ik heb helaas geen adresgegevens van u ontvangen en kan daarom niet met u meekijken. Wel heb ik uw e-mailadres bij ons in het systeem opgezocht. Deze is bij ons niet bekend. Ik kan uw klacht daarom verder ook niet koppelen.

Ik adviseer u om het klachtenformulier op onze website in te vullen, zodat gecontroleerd kan worden of wij leveren op uw adres en of dit terecht is of niet. Dit is ook een vereiste alvorens u naar de Geschillencommissie kunt stappen. Wij zien het klachtenformulier daarom graag tegemoet. Alles zal dan voor u worden uitgezocht.

Budget Energie Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Sjaak230561