Mijn Klacht:
Ik heb een klacht over de jaarnota van Energie van Budget Thuis. Bij de correctiefactor is er maar liefst 26 m3 gas bijgeteld, wat abnormaal veel is in vergelijking met voorgaande jaren. Vorig jaar was dit slechts 5 m3 en in eerdere jaren waren er zelfs m3 afgetrokken. Ik woon al bijna 36 jaar in hetzelfde huis, dus daar kan het niet aan liggen. Na contact met de klantenservice om het probleem op te lossen, heb ik wekenlang niets gehoord. Ook een bericht via het contactformulier leidde niet tot een oplossing, omdat ik te horen kreeg dat ze me niet konden bereiken, terwijl mijn telefoon prima werkt. Ik heb het gevoel dat ze hopen dat ik het opgeef of dat dit een manier is om me op kosten te jagen. Het enige dat ik wil, is dat ze het probleem oplossen en het teveel betaalde bedrag naar mijn rekening overmaken.
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat ze het nakijken en het teveel betaalde bedrag naar mijn rekening overmaken.

