Klacht: Zomaar klant zonder toezegging

op 11 december 2017 over Eneco Zuid Nederland B.V. in de categorie Energieleveranciers

Er kwam bij ons een verkoper van eon aan de deur met lagere prijzen dan dat we volgens hem nu zouden betalen wij hebben het verhaal aangehoord en gezecht dat we er nog even over na zouden denken niet veel later kregen wij een brief van de nuon dat alles bij hun was opgezegd terwijl wij dat helemaal niet wouden en niets hebben toegezegd we kregen ook een rekening van de eon binnen dat we die moesten betalen dat hebben we gedaan omdat we die maand stroom van eon gehad hebben zonder dat we dat wouden en zijn gelijk weer naar Nuon gegaan. Nu hebben wij hier een rekening liggen van 196 euro van eon
Wij hebben nooit toegezegd in zee te gaan met eon maar toch word er verwacht dat wij hoge rekeningen betalen wat wij ook niet van plan zijn wat is de oplossing en hoe kan dit.

Ik ben pas tevreden als de rekening van 196.00 vervalt omdat wij niks hebben toegezegd en blijkbaar door eon zelf de nuon is opgezegd

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco Zuid Nederland B.V. over deze klacht.

Bericht van Eneco Zuid Nederland B.V.

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Sleurink, Vervelend om te lezen dat u het gevoel heeft dat E.ON u zomaar als klant heeft aangemeld zonder uw toezegging. Ter bescherming van uw privacy heb ik u zojuist per e-mail meer informatie gestuurd over de totstandkoming van het contract met E.ON. Ik verzoek u om te reageren op die e-mail zodat we tot een oplossing kunnen komen van deze klacht. Met vriendelijke groet, K. Seip E.ON Klantenservice, afdeling Klachten

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco Zuid Nederland B.V. in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco Zuid Nederland B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco Zuid Nederland B.V.

Heeft op 10 augustus 2018 om 12:03 geantwoord

Wij zijn bezig met het opschonen van onze administratie. Daarom wordt uw klacht door ons gesloten. Wij hebben deze klacht in het verleden in behandeling genomen en hebben wij al afgehandeld.

Eneco Zuid Nederland
Afdeling Klachten

E klantenservice@eneco-eindhoven.nl
T 0900-0601 (uw gebruikelijke belkosten)
F (31) (0)40-2577755

Eneco Zuid Nederland B.V.
Dr. Holtroplaan 2-28
NL-5652 XR Eindhoven
www.welkom-bij.eneco.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Bianca.sleurink