Klacht: Zomaar geblokkeerd

op 01 augustus 2017 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Hallo ik ben boos ik was al 1 jaar actief lid op marktplaats ik wou een trui verkopen maar doe altijd met mezelf erbij zodat mensen mijn foto’s niet kunnen stelen. Dus een paar haters konden er niet tegen en hadden ze me bedreigd via MP dat ze me zouden blokken voor niks. En doen had ik marktplaats gecontracteerd en alles uitgelegd maar ze kunnen niks doen ik zei geef me account dan kan ik die gesprekken laten zien maar dat vonden ze niet akkoord. Marktplaats blokkeerd te snel mensen ze kijken niet eens naar de rede. Ze blokken gewoon wat en nu ben ik het zat ik ben ook 2 dagen gehackt geweest wat ze hebben gedaan dat weet ik niet heb daarna nieuwe wachtwoord aangemaakt met een code erop en ook daarvoor marktplaats geïnformeerd heb maar daar heb ik nog steeds geen antwoord op

Wanneer mijn account weer terug is (britjehh@gmail.com)

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Onbekend.uwsuw7727272