Klacht: Zomaar automatische incasso

R-Hoeve op 15 oktober 2020 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er wordt sinds juli 2020 twee keer per maand een bedrag afgeschreven terwijl ik mij hier niet voor hem aangemeld. Ik wil dat dit onmiddellijk stopt. Ik heb alles wat terug te boeken valt al teruggeboekt. Ik neem contact op met de bank om dit nummer te laten blokkeren. Hopelijk kan Novalnet AG de automatische incasso per direct stop zetten.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de automatische incasso’s stoppen en ik mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 16 oktober 2020 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door R-Hoeve