Klacht: Zit 2 dagen in een dorpje in spanje zonder hulp

op 23 augustus 2017 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Ik heb 2 dagen geleden problemen gekregen met mijn auto dat keurig gemeld bij de anwb heb adres van garages in de buurt gekregen van de anwb omdat mijn auto nog kon rijden ben ik zelf gegaan dat is met de anwb afgesproken. Garage heeft niets gevonden ben door gereden toch viel de motor uit midden op de snelweg a1 richting burgos spanje anwb gebeld aangegeven dat het toch mis is gegaan en dat ik en mijn gezin op een gevaarlijke stuk snelweg staan anwb was pas na een 1 uur met hulp gekomen. Hulp bestond uot sleepwagen en taxi naar een garage in de buurt. Garage heeft aangegeven dat auto niet te repareren is omdat zij de onderdelen niet hebben andere garage in de buurt gaf dit ook aan dus 2 garages. Ik heb toen anwb gevraagd om vervangend vervoer omdat ik daar recht op heb als de auto niet binnen 48 gerepareerd kan worden. Ik heb ook aangeven dat ik ernstig diabetes type 1 heb is het veratandig om snel geholpen te worden om naar huis te gaan omdat 1 mijn insuline op kan raken en b insuline warm kan worden.

Een dame van de anwb heeft gezegd prima we regelen vervangend vervoer dus ik heb alles in de auto gelaten (koffers met onze spullen) in afwachting op vervangend vervoer 30 min later krijg ik een sms je auto ia onderweg naar een andere garage dus 3e garage met al mijn spullen dat is dag 2 gebeurt. En als je anwb brlt vooral dhr. Wolf dan word je als troep behandeld en meneer durft zelfs zijn stem te verheven als ik vol onbegrip vragen stel. Prima dus niemand belt mij terug om de situatie uit te leggen niemand neemt tijd voor je zoek het lekker uit met je twee jonge kinderen en of je diabetes heb of niet boeit niemand. Ik heb besloten de 3e garage te bellen eb ja hoor die kunnen de auto ook nu niet repareren maar mischien pas vrijdag dat berekend dat ik 4 a5 dagen moet wachten waarom betaal ik de anwb wegen wacht juist om mik te helpen aan vervangend vervoer als de auto niet binnen 48 uur gerepareerd kan worden.ik sta nu letterlijk op straat met mij gezin en anwb belt niet terug ik wacht al vanag 09:00 en het is nu 14:00 en als je denkt het kan niet erger gaat een onbekend anwb personeel te keer tegen mijn vrouw die de anwb probeerde te bellen en wou ook zijn naam niet geven, omdat wij een klacht tegen hem wulde indienen

Als ik vandaag naar huis kan

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yboujilali@yahoo.com