Klacht: betalingen

JanGSH op 03 februari 2018 over zinngeld.nl in de categorie Loterijen

Al jaren klik ik de mails van zinngeld open voor iedere 10zinns tellen ze 1 cent bij mijn account op. In het begin betaalde ze iedere 5 euro uit en ineens ging het te uitbetalen bedrag naar 15 euro dat is 15000x een mail open klikken. Ik heb nu een bedrag van € 11,92 gespraad en dacht eens kijken of ik die kon uit laten betalen. En nu blijkt dat ik ineens moet sparen tot € 25,00 dat zijn 10000 meer mails. Ik heb hier over een klacht ingediend en screen er van gemaakt en antwoorden ze op dat dit al een jaar geleden is gebeurd. Het riekt hier naar cooky pharming.

Dat ze zich houden aan het feit dat ik die vorige betaling niet kon aanvragen en door moest gaan naar 15 euro en wil dat ze zich daar aan houden, het is namelijk zo dat ik niet 10000 den mails ga open klikken om later niks te krijgen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over zinngeld.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over zinngeld.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door