Klacht: Blokkering account

op 03 juli 2019 over zinngeld.nl in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na aanvraag uitbetaling 25 euro heeft zinngeld mij eerst een mail gestuurd dat ze de aanvraag in goede orde hadden ontvangen en daarna niets meer gehoord.
Opeens ontving ik ook geen mails meer.
Ik wilde inloggen om te vragen waarom de betaling uitbleef en toen kreeg ik de mededeling uw account is geblokkeerd voor mee info neem contact op via een link.
Ik heb dat geprobeerd maar helaas ging dat niet.
Via google tel. nr. gevonden maar daar krijg ik voicemail met 3 sec inspreek tijd.
Daar ook mailadres gevonden maar daar reageren ze niet op.
Zijn dit geen zuivere jongens?
Weten jullie wat hier aan de hand is?

m. vr. gr.

Hugo

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn gepaarde 25 euro op mijn rekening heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over zinngeld.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over zinngeld.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hugorex