Klacht: tweede mail betrft reactie op mail met vraag

op 21 mei 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Beste lezer,
Ik heb u zojuist een klacht (verbetersuggestie) gestuurd m.b.t. het beatwoorden van de mail. Onderstaand een tweede reactie van één van uw medewerkers:
———————————————-
Goedemorgen!

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat ik het telefonie er uit kan halen. Dit betekent het volgende.

Je hebt nu een Alles-in-1 Plus pakket voor € 62,45. Dit is een verouderd pakket en dit portfolio gebruiken we niet meer. Dat betekent dat dit pakket erin gezet kan worden: Internet Complete en TV Start zonder bellen voor € 61,45. Dit is hetzelfde pakket, zelfde internetsnelheid en dan zonder telefonie. Dit betekent wel dat je een nieuwe mediabox in bruikleen opgestuurd krijgt. Die hoort bij het pakket.

Je kan je huidige producten gewoon blijven gebruiken maar de standaard mediabox, wordt hier automatisch bij geleverd.

Ik hoor graag van je of je alsnog wil dat we telefonie eruit halen. 🙂

Groetjes,
Carlien van Ziggo

Graag deze mail net als de vorige mail meenemen in uw scholing van de medewerkers.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door d.ja