Klacht: Te moeilijk.Te veel afgeboekt bedrag terugbetalen

op 22 mei 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Te Moeilijk , teveel afgeboekt geld terugbetalen
Zeer vaak moeten bellen met de klantenservice die altijd aardig zijn en het probleem dat er teveel is betaald op gaan lossen. Niet dus, te moeilijk, zelfs geen notitie achter laten in het systeem.
Te veel afgeboekt geld maar gestorneerd waarna ik brieven en telefoontje kreeg van achterstand. ???
Aanmaning omdat het systeem het niet snapt en de 20e zou ik afgesloten worden (met 2 studerende kinderen).
Oplossing zou zijn, gewoon wat extra betalen wat de computer niet snapt en later komt het weer goed…Niet dus..Maar ben ondertussen wel DE bank voor Ziggo.

Gewenste Oplossing:

Dat Ziggo doet wat eerlijk is

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FamBergsma