Klacht: Slechte service ten tijde van Corona

op 22 mei 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ziggo kan mij niet uitleggen waarom het niet mogelijk is om tijdens de Coronamaatregelen een monteur langs te sturen. op de website staat dat de Coronamaatregelen worden versoepeld. Maar voor welke klanten wel en welke niet?
Wij hebben al heel lang een probleem met de mediabox waarvan de helpdesk zegt dat we het niet zelf kunnen oplossen. monteur is noodzakelijk
Wat is het probleem in relatie tot Corona?
Beide partijen kunnen handhygiëne toepassend.
We kunnen veel meer dan 1,5 meter afstand houden.
We zijn met niet meer dan 3 p in de woning
We stellen vooraf vast dat niemand klachten heeft.

De medewerkers aan de telefoon hebben geen idee Wat het beleid precies is, kunnen niks doen.

Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat Ziggo Corona als excuus gebruikt om de dienstverlening te beperken.

Gewenste Oplossing:

Als er iets wordt gedaan met het probleem van signaal naar de mediabox

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Esfabu