Klacht: internetverbinding, terwijl een medewerkster mij midden in een gesprek ophangt

op 21 mei 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

ik klaag al weken !! over een slechte internetverbinding als het gaat om Ziggogo.tv, zowel op mijn laptop, iPad als mobiele telefoon . Mij wordt beloofd dat ik word teruggebeld, en als dat niet gebeurt en ik hierover zelf bel wordt het gesprek beëindigd; (er wordt gewoon opgehangen). Ik ben nu helemaal klaar met Ziggo als het om de service gaat. Ik betaal elke maand trouw mijn abonnement, dat ik een tijdje geleden heb omgezet naar Ziggo Complete waarna ik totaal geen problemen had. Sinds enkele weken werkt het gewoon niet goed meer. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Als dit niet adequaat wordt opgelost, stap ik over naar een ander waar ik wel serieus word genomen.

als het probleem is opgelost en ik serieus wordt genomen (en ik netjes te woord word gestaan)

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Reactie van de melder van de klacht lowen

2 weken geleden - Ik vergeet nog te vermelden, dat de telefoonverbinding soms slecht is.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lowen