Klacht: zet ingediende klacht op opgelost terwijl dat niet zo is

op 06 augustus 2017 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

ruim 1 maand geleden dien ik een klacht in over een organisatie. conform de aanwijzigingen van klacht.nl geef ik aan wat ik wil . een paar dagen geleden krijg ik bericht van klacht.nl dat de klacht is opgelost. Maar de geboden oplossing heeft niks te maken met de gevraagde oplossing. Het lijkt erop dat, wanneer een organisatie het veld met geboden oplossing vult , de klacht dan opgelost is. Zo kan ik ook klachten oplossen. mijn klacht is niet opgelost. ik heb duidelijk aangegeven wat de gewenste oplossing is. daar wordt met geen woord over gerept.

gaarne mijn klacht op niet opgelost zetten

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 06 augustus 2017 om 19:32 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Uw gewenste oplossing bij klacht https://www.klacht.nl/fa-med-b-v/klacht/niet-ontvangen-facturen-3/ was:

\"geef bewijs dat ik die facturen ontvangen heb. En ik wil weten waarom Famed de facturen niet verstuurd. \"
FA-MED heeft de volgende oplossing geplaatst:

\"In Juni hebben wij meerdere keren getracht u telefonisch te bereiken. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Wij vinden het erg vervelend dat u onze brieven meestal niet ontvangt. In overleg met uw tandarts kunt u met hen bespreken of u meteen bij de behandeling de nota van hen mee kunt krijgen. Hierdoor weet u zeker dat u geen nota mist. Uw klacht hebben wij afgesloten. Wij betreuren het zeer dat wij u geen andere oplossing kunnen bieden. In de toekomst hopen wij andere mogelijkheden te kunnen bieden. Wij hopen op uw begrip en geduld.\"

Niet iedere klacht kan naar tevredenheid worden opgelost. Ik raad u aan om de klacht afhandeling van FA-MED te beoordelen met een negatief cijfer.

Wij van Klacht.nl hebben geen invloed op de oplossingen die bedrijven plaatsen.

Met vriendelijke groet, Tom@Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door berlow