Klacht: Zending verloren

op 16 september 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn colli met n° Z Z00 140 880 3 is nooit aangekomen.
Enkel het ticket is het enige dat juist was aan de verpakking.
De inhoud was bestemd voor iemand uit Ukkel.
Ik heb deze persoon gecontacteerd en hier werd me verteld dat ook zij een verkeerde zending hebben ontvangen … maar helaas niet mijn colli.
Gegevens van de rechtmatige eigenaar van de verkeerd ontvangen colli zijn :
Codémus Andree Chaussee de d’ Alsemberg 1183 Uccle.
ID du bordereau d’expedition 91753885
Het Kialapunt waar ik mijn (verkeerde) colli heb afgehaald:DAGBLADHANDEL BOEKET (K00530)
NIEUWSTRAAT, 10
9220 HAMME
Hoe moet dit nu verder ?
Waar is mijn colli ?
Graag een vlotte oplossing a.u.b.
M.v.g.
Degevy Luc
Leeuwerikenlaan 34
9220 Hamme
0486/98.04.44

Als iedereen zijn rechtmatig pakje in handen heeft.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

9 maanden geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Wij gaan voor u uitzoeken wat er met uw zending aan de hand is en zullen u zo spoedig mogelijk feedback geven. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

UPS

Heeft op 19 september 2017 om 11:46 geantwoord

Goedemorgen,

Waarschijnlijk heeft er een incorrect label op het pakket gezeten en hierdoor kunnen wij uw pakket momenteel niet traceren. Wij zullen een onderzoek naar uw zending openen.

Wij hebben een Case doorgezet naar onze onderzoeks afdeling met referentie 1-70573185832 en zij zullen u zo spoedig mogelijk hierover informeren.

Voor verdere vragen verwijzen wij u graag naar onze Klantenservice via 078-250877. Zij kunnen u verder informeren over de voortgang. U kunt hierbij het eerder genoemde referentie nummer gebruiken.

UPS Social Media Team

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 25 februari 2018 om 09:42 geantwoord

Klacht gemeld op 19 september 2017 ... nu 25 februari en niets meer gehoord van UPS of iemand anders. Ik meld nogmaals dat op mijn gekregen pakket 1 label UPS was gekleefd met mijn gegevens en die van de afzender. En dat er eveneens een document was gekleefd met de juiste gegevens van de rechtmatige eigenaar. Dit (verkeerde) pakket is destijds meegenomen door een koerier van UPS bij het afhaalpunt. Sindsdien is het verkeerde pakket verdwenen met de noorderzon. En mijn pakket : grote vraagtekens. Wat een service.

Alle klachten die gemeld zijn door Romanelli