Klacht: Zending niet ontvangen

op 27 juni 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket onderweg van Spanje en via gegevens UPS zou het onderweg zijn, verschillende aankomst en vertrek scans op de traceer geschiedenis.
Zou geleverd worden op vrijdag 23/6, niet geleverd . Datum gewijzigd naar maandag 26/6, maandag ook niks geleverd . Pakket zou intussen via traceer geschiedenis in nl zijn . K woon in belgie .
Gebeld op dinsdag 27/6 2 keer naar hun contact nr, volgens hen zou het pakket nog in Spanje zijn.
K zou contact met de afzender moeten nemen. Dit dan gedaan via vertalen nu een tekst gemaild nr hen.
Volgens hen is het pakket vertrokken bij hen 21/6. Het probleem zou bij ups zijn, ups beweert dat er een onderzoek moet gevraagd bij de afzender. Intussen hebben ze de status van mijn pakket veranderd nr unavaileble.
Bellen kost een fortuin nr het 078 nr en ze kunnen me niet helpen zeggen ze!!
Ben kwaad, het enige dat ik wil is mijn pakket ontvangen die intussen al langer in belgie aan t rondreizen is dan de reis van Spanje nt belgie.

Als ik mijn pakket ontvangen heb, zo snel mogelijk

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 27 juni 2017 om 13:37 geantwoord

Goedemiddag,

Onze excuses voor de vervelende ervaring.Echter u zet deze klacht op een Nederlandse website, terwijl dit een zending is voor Belgie. Hieronder toch enige uitleg :

Vanwege een missort in Brussel is uw zending in Nederland aangekomen. Uw pakket zal vanavond doorgestuurd worden naar Belgie en moet morgen in de uitlevering gaan.

Voor meer informatie adviseer is u de Belgische klantenservice te contacteren via 078-250877 , daar wij verder weinig kunnen betekenen voor zendingen naar Belgie.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Rkia1978