Klacht: zending kwijt klacht opgelost

op 20 december 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb een klacht geopend over een pakket wat per ongeluk is teruggezonden naar afzender .

heb nog niks ontvangen en volgens dhl moet ik zelf compensatie vragen aan de afzender ?????

jullie geven aaan dat de klacht is opgelost??

nee dus ????

Gewenste Oplossing:

200 euro vergoeding waarde van de inhoud

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 december 2012 om 13:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte, u kunt reageren op de mail die verzonden is.
Met vriendelijke groet,
Danny Postema
Webcare Team
DHL Express

Reactie van de melder van de klacht COLJA2002

6 jaren geleden - status opgelost??? wat een waardeloze site is dit klacht is helemaal niet opgelost ....

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van DHL beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door COLJA2002