Klacht: Zelf beleggen onmogelijk !

abnamroklote op 22 november 2019 over ABN AMRO in de categorie Banken

Keer op keer dien ik in mijn eigen beleggingsomgeving diverse formulieren in te vullen voordat mijn portefeuille zichtbaar wordt.
Veel te ingewikkeld waardoor snel handelen op de beurs onmogelijk is.
Dus mensen: start niet met zelfbeleggen via de ABN AMRO!
Veel te geavanceerd je hebt er een dagtaak aan om alles te doorlopen.

Als er een logisch opgezet programma is waar ik in kan werken zonder eerst diverse pdf documenten en filmpjes te doorlopen wat nu noodzakelijk is.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van ABN AMRO

2 jaren geleden - Beste N. Cornwall, Dat lijkt mij helemaal niet handig. Zeker als je graag snel je beleggingen wil afhandelen. Volgens onze beleggingsafdeling is het niet nodig om al deze formulieren te doorlopen of filmpjes te kijken. We kijken dus graag naar de stappen die je neemt om een order te plaatsen. Vind je het fijn als een van onze beleggingsadviseurs je belt, dan nemen we bovenstaande door. Hopelijk komen we dan tot een fijnere manier van beleggen! Met vriendelijke groet, Chenda ABN AMRO Webcare

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 09 december 2019 om 14:52 geantwoord

Op 22 november is er hier op het klachtenforum een klacht geplaatst. Op 25 november hebben wij op het forum gereageerd. We hebben hierop geen reactie meer mogen ontvangen en gaan er vanuit dat verder contact dan ook niet nodig is. We zetten de klacht daar op het forum als opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door abnamroklote