Klacht: ZEGT GEWEEST TE ZIJN MAAR LIEGEN

warp op 06 mei 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
βœ… Klacht opgelost op 16 mei 2017
Reactie van het bedrijf:

hallo, Bedankt voor je bericht. Ik heb even gezocht op je adresgegevens voor de pakketnummers.( 05217995601429 en 430) Ik zie dat de chauffeur op 6-5-17 beide pakketten helaas niet kon leveren wegens tijdsgebrek. Dit staat jammer genoeg niet duidelijk op...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 6 mei 2017

Een klant van DPD uit zijn onvrede over de bezorgservice, waarbij het bedrijf beweert langs te zijn geweest terwijl de klant thuis was. De klant vraagt zich af waarom er geen briefje in de bus is achtergelaten en voelt zich gefrustreerd over de onbetrouwbaarheid van de bezorging. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Bedrijf zegt te zijn geweest. maar dat we niet thuis waren.
Waarom dan geen briefje in de bus?
zegt ook in berichten dat het maar indicatie is
kunnen geen rechten aan ontleent worden
Lekker makkelijk beetje gaan zitten liegen…we zijn geweest nou mooi niet.
heb bij het bedrijf waar ik besteld heb ook melding gedaan.
Ga geen dagen thuis zitten of het ze zint om eens een keer te komen bezorgen wanneer het hun uitkomt.

Gewenste Oplossing:

Dat ze vandaag nog komen afleveren zoals afspraak!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 16 mei 2017 om 11:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk β€” niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM