Klacht: Zeer slechte service en communicatie

op 28 mei 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 waardevolle pakketten zouden het begin van de week opgehaald en verstuurd worden, maar 4 dagen later (eind van de week) nog niks opgehaald en verzonden. Via de track en trace zie je alleen dat de informatie is doorgegeven aan DPD, maar geen verzending. 3 dagen achter elkaar geprobeerd om de klantenservice te bereiken, kosten liepen hoog op door de kosten van €0,50 cent die ze vragen, maar uiteindelijk krijg je na een half uur nog steeds niemand aan de lijn. Later wel iemand aan de lijn gekregen, maar die verbond me gelijk door waarna er weer niet werd opgenomen. Echt een super slecht en amateuristisch bedrijf. Ik raad niemand aan om hier pakketjes mee te verzenden. Stelletje geldwolven!

Gewenste Oplossing:

Als je netjes wordt geholpen door de klantenservice en als ze gewoon op tijd bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Farid12