Klacht: Zeer slechte service bij afleveren matras

op 18 december 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dd 18 dec 2016 matras bij ons afgeleverd. Door chauffer werd geweigerd het matras op 1e verdieping te brengen, Dit in tegenstelling tot de belofte door Ikea dit tot de 3e verdieping te garanderen. Advies was het matras dubbel te vouwen (wat niet mag bij dit type matras) en het zelf naar boven te brengen..
Al met al zijn wij zeer teleurgesteld in de door Ikea geleverde “service”.
Uiteindelijk is het toch gelukt het matras naar boven te brengen met behulp van lieve behulpzame buren.
Zeer ontevreden dus, zeer klantonvriendelijk en wij zullen dit dan ook verder via de media bekendheid gaan geven.

Gewenste Oplossing:

Gewoon het matras afleveren op de juiste plaats...

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nico en Lena