Klacht: Zeer slechte service

op 28 april 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Vorige week zondag speciaal een wasmachine gekocht die deze vrijdag geleverd zou worden. Servicepakket gekocht waarin de wasmachine, wordt geleverd en aangesloten, oude wasmachine wordt meegenomen en 30 minuten van te voren wordt gebeld.
Speciaal een vrijdag dag opgenomen t.b.v. van de levering overdag.
Wat blijkt: de wasmachine wordt met een behoorlijke deuk geleverd, waardoor we de geleverde wasmachine niet accepteren. Ook is er vooraf niet gebeld, waardoor het maar goed is dat ik vooraf een vrije dag opgenomen had.
Ik maak dit voorval kenbaar bij de klantenservice van de Mediamarkt die me uitnodigen naar de vestiging te komen.
Hier wacht ik vervolgens nog bijna een uur om geholpen te worden. Vervolgens bieden ze een iets duurdere wasmachine aan voor hetzelfde geld. Hoewel de gedachte prima is, volstaat de oplossing niet om de voor niets opgenomen vrije dag te compenseren en het gevoel van service te ervaren. Ik maak dit kenbaar, waarop de leidinggevende van het filiaal aangeeft dat ik er een slaatje uit probeer te slaan. Het komt erop neer dat je ook nog wordt beledigd. Ongekend! We hebben ons geld teruggevraagd en zijn vertrokken, deze filiaalmanager begreep er niets van.

Uiteraard wanneer we onze wasmachine thuis hebben staan, zodat we onze huishoudelijke verplichtingen weer kunnen doen. Aangevuld met een compensatie voor een bedorven vrije dag, het niet nakomen van afspraken en het beledigen van een (trouwe) klant.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dobbel