Mijn Klacht:
Op 11 maart een abonnement besteld met Galaxy S4 met nummerbehoud toestel via aanbieding van autokampioen. Ik kreeg steeds een melding dat het nummerbehoud niet mogelijk was. Na een week gaan bellen en bleek dat Vodafone bij de verkeerde provider nummerbehoud had aangevraagd. Uiteindelijk gelukt en toestel geleverd gekregen. Mijn nummer zou pas 9 april overgaan. Al snel bleek dat het toestel niet in orde was. Viel steeds uit en was niet meer aan te krijgen. Contact gezocht met Vodafone via het zeer slecht bereikbare 0800 nummer. Eerst werd verteld dat alles teruggestuurd moest worden. Maar omdat ik was vergeten te vragen hoe het zat met nummerbehoud opnieuw gebeld en werd mij verteld dat ik naar een Vodafone winkel moest gaan en daar zou mijn probleem opgelost worden. Nou niet dus. Ben hier voor niets heen gestuurd. Uiteindelijk naar weer bellen met Vodafone en uiteindelijk alles aangetekend opgestuurd. Omdat ik wilde weten hoe het nu verder ging lopen ivm mijn nummerbehoud weer gebeld. Dit was 8 april. Toen werd door een medewerkster verteld dat het nog wel 2 weken kon duren voordat ik weer bereikbaar zou zijn heb ik gevraagd of ik alles nog kon annuleren zodat ik bereikbaar zou blijven. Dit kon volgens de medewerkster. Ik zou dan bij mijn oude provider blijven. Dit zou bevestigd worden via de mail. Niet dus! Woensdag 9 april niet meer bereikbaar en ook geen mail ontvangen. Ik gisteren maar weer via de chat contact gezocht. Deze mevrouw vertelde dat ze mij niet kon helpen en of ik maar de klantenservice kon bellen. Dit gistermiddag thuis weer gedaan. Duurt zo ongeveer een uur voordat je iemand aan de lijn hebt. Eerst werd mij verteld dat ik gewoon een nieuw toestel toegestuurd zou krijgen maar omdat ineens de verbinding werd verbroken moest ik weer opnieuw bellen. Toen weer iemand anders gesproken en het duurt nu nog zeker 5 tot 10 werkdagen voordat de retourzending is ingeboekt en alles is geannuleerd. Ik krijg een simkaart toegestuurd wat ook 5 tot 10 werkdagen kan duren. Daarna kan ik of een nieuwe bestelling doen of afzien van alles. Maar dan ben ik ook mijn nummer kwijt!! Ben nu al vanaf 11 maart bezig en uiteindelijk een maand verder en heb helemaal niets. Ben niet bereikbaar, kan mij niet registreren via My Vodafone omdat ik geen sms kan ontvangen omdat ik geen simkaart en toestel heb. Kortom, ben de komende weken niet bereikbaar omdat ik zo graag mijn eigen nummer wilde behouden. Ik ben echt heel erg boos maar zit vast aan Vodafone want mijn nummer is nu van hen. HELP!!
Gewenste Oplossing:
Als ik binnen 2 dagen een nieuw toestel heb met simkaart met mijn eigen nummer zodat ik weer bereikbaar ben. Ik heb dringende redenen om mijn bereikbaar te zijn via dat nummer!

