Klacht: Zeer slechte afhandeling / Onklantvriendelijkheid / Onbetrouwbaarheid

op 16 december 2017 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Ik kreeg op vrijdag 15-12-17 ineens een email dat mijn verzekering beëindigd is. Ik heb 16 november schade aangifte gedaan van een aanrijding, ik heb nooit bericht gehad van de afhandeling en is althans niet eens wat mee gedaan tot nu.

Op vrijdag middag/ bijna avond wordt mijn auto verzekering beeindigd zonder dat ik een brief met uitleg heb en moet werken dit weekend.

Nu gebeld en schijnt men mij geen uitleg te mogen geven door de telefoon.
mijn woonverzekering ook direct gestopt.

Ik heb naar mijn weten netjes aangifte gedaan , verzekering tijdig afgeschreven.

Totaal niet netjes en wordt ik in de steek gelaten, geen oplossing voor de schadeaangifte die gedaan is. Heel slordig.
Als je belt en vragen stelt wordt men boos en geïrriteerd aan de telefoon.
Nu ik alle klachten lees wordt het mij steeds meer duidelijk wat voor verzekering dit wel niet is. Schandalig voor woorden hoe zij met mij zijn omgegaan.

Ik ben tevreden wanneer mijn schade , zoals afgesproken is gewoon gemaakt wordt en ik netjes op de hoogte gehouden wordt.
Ik heb mij ook aan mijn verplichtingen gehouden nl: melding schade en op tijd betaling.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elton30