Klacht: Zeer ontevreden

op 09 mei 2017 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Mijn aankoop bij de Keuken Kampioen kan ik kort samenvatten: miscommunicaties, geen gehoor krijgen, vastzitten aan keuken die ik niet kan betalen (vanwege een enorm prijsverschil tussen de keuken waar ik voor heb getekend en de keuken die ik na het inmeten zou krijgen) en zeer ongepaste racistisch getinte opmerkingen.

Mijn vriend (die half Marokkaans is) is door twee medewerkers van de Keuken Kampioen, mr. M. en de man de keuken kwam inmeten, onprettig is bejegend.

Mr. M. insinueerde dat, toen ik bij binnenkomt gelijk op de duurste keuken was afgelopen, “hij zijn vrienden maar moest aanspreken om iets te regelen” om een dergelijke keuken te betalen. Mijn vriend vond dit geen fijne opmerking en was zeer verbaasd dat een medewerker een dergelijke opmerking richting een potentiele klant maakte.
Daarnaast heeft er op precies hetzelfde vlak nóg een dergelijk incident plaatsgevonden. De jongen die de keuken kwam inmeten zei op een gegeven ogenblik dat mijn vriend een ‘bekend gezicht’ had omdat hij hem dacht te herkennen. Dit bleek niet het geval en toen maakte hij uit het niets de opmerking: “ik weet al waar ik je van ken!” Van de dinsdagavond, van Opsporing Verzocht!” Mijn vriend was zo ontsteld na deze opmerking dat hij het op het moment zelf maar aan zich voorbij heeft laten gaan, maar na deze opmerking, bovenop die van mr. M., heeft hij mij laten weten nooit meer een voet in een Keuken Kampioen te willen zetten en het totaal onbegrijpelijk vind dat niet een maar twéé medewerkers van deze firma zich zo uitlaten tegenover klanten.

Het eerste incident heb ik bij een leidinggevende van de Keuken Kampioen gemeld en zij reageerde hierop dat mr. M. inderdaad een flapuit is. Dat ze hiervan op de hoogte zijn, maar dat hij meestal wel goed aanvoelt of dat kan. Mijns inziens kan dit nooit!

In de bijlage zit een brief die ik al reeds heb gestuurd naar de Keuken Kamioen in de hoop op een reactie op het gebeurde en een oplossing voor mijn probleem.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

3 maanden geleden - Beste mevrouw Stigter, Wat een vervelende situatie. Ik betreur het ten zeerste dat u deze ervaring heeft opgedaan. Uw melding neem ik hoog op en ik ga dit voorleggen bij de eindverantwoordelijke van het betreffende filiaal. U hoort zsm van ons. Met vriendelijke groet, Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door A.stigter