Klacht: Zeer belabberde klantenservice

op 10 juli 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

De klantenservice van de mediamarkt Inmiddels bijna 7 weken geleden heb ik ter reparatie een TV naar Mediamarkt gebracht. Deze TV had ik korter dan 2 jaar. De TV gebracht naar de Mediamarkt in Den Bosch. Deze TV wordt gerepareerd op kosten van de Mediamarkt omdat de 2-jaarsgarantie nog niet is vervallen. Je zou zeggen: wat goed. Na 2 weken de TV kwijt te zijn geweest vanwege de reparatie een mailtje gehad dat mijn TV klaar is. Ik weer naar de Mediamarkt Den Bosch om de TV op te halen. Bij het meenemen van de TV viel mij iets op. Het omhulsel was op een hoek beschadigd. Gekeken naar alle hoeken, bleek dat het omhulsel overal beschadigd was. Ik al vrij geïrriteerd terug en aangegeven dat dit verre van een reparatie te noemen is. De baliemedewerkster was het met mij eens, en hop, de TV weer terug. Weer kwijt…. Inmiddels zijn we bijna 5 weken verder nadat de TV door de schuld van de Mediamarkt weer terug moest en ik heb nog steeds niet vernomen! Het enige antwoord wat ik krijg van Danny Damen is dat ze ‘bezig zijn om meer informatie te krijgen’. Bedankt. Ik heb inmiddels al 4x een officiële klacht ingediend tegen de Mediamarkt, maar ze doen er he-le-maal niets mee. Ik heb werkelijk waar nog nooit zo’n belabberde service meegemaakt als van de Mediamarkt. Als ik een product kapot terug lever zou ik met het schaamrood op de kaken alles eraan doen om dit product zo snel mogelijk heel terug te brengen bij mijn klanten, maar de Mediamarkt denkt hier blijkbaar heel anders over. Dus lieve mensen, een goede tip: voor de klantenservice hoef je zeker niet naar de Mediamarkt te gaan. Als je product kapot is leveren ze het product beschadigd terug en doen er geen reet mee.

Een gemaakte TV en een financiële vergoeding voor de tijd (inmiddels al bijna 7 weken) dat ik de TV door toedoen van de Mediamarkt mis.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mitchcoort