Geboden Oplossing:
Beste 'Wiludaje65',
Bedankt voor je bericht.
Je hebt onze servicedesk voor het eerst gemaild op 27 december. Hier heb je inderdaad, door grote drukte en de feestdagen, helaas niet direct antwoord op verkregen. Onze excuses dat je dit wel had gehoopt/verwacht en wij hier niet aan hebben kunnen voldoen. Maar voor het antwoord had het niet uitgemaakt of wij je direct hadden beantwoord of dus op 4 januari. Met jouw aankomstdatum, 21 januari, zit je binnen de door Roompot gestelde termijn van 28 dagen voor aankomst en kunnen wij je boeking niet meer wijzigen. Immers, Roompot geeft daar op dit moment geen toestemming voor.
Wij hebben je daarom aangeraden af te wachten of de maatregelen worden verlengd en zo ja, om dan opnieuw contact met ons op te nemen. Wij bekijken dan graag of Roompot in dat geval alsnog toestemming geeft je boeking aan te passen. Mocht je daar niet op kunnen/willen wachten, dan kun je natuurlijk ten allen tijden de boeking annuleren tegen de annuleringsvoorwaarden van het park (en eventueel bekijken of de reden van annuleren valt onder een verzekering; niet via ons afgesloten maar wellicht heb je deze zelf doorlopend).
Wij zullen dit bericht ook naar je op de mail zetten. Heb je nog andere vragen, dan kun je op die mail reageren.
Met vriendelijke groet,
Tessa, team BungalowSpecials