Klacht: Ze zijn op geen enkele manier bereikbaar voor persoonlijk contact.

Wiludaje65 op 05 januari 2022 over BungalowSpecials.nl in de categorie Online Reisbureaus

Wil graag mijn reservering wijzigen naar andere datum ivm bezoek aan Efteling wat is gecanceld.
Voor online wijzigen was het net een paar dagen te laat dus wilde telefonisch contact. Dit blijkt onmogelijk. Via mail wordt niet of veel te laat gereageerd. Bovendien kun je ook daar niet op reageren

Het verplaatsen van mijn reservering naar een andere datum.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BungalowSpecials.nl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BungalowSpecials.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BungalowSpecials.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BungalowSpecials.nl

Heeft op 05 januari 2022 om 14:07 geantwoord

Beste 'Wiludaje65',
Bedankt voor je bericht.
Je hebt onze servicedesk voor het eerst gemaild op 27 december. Hier heb je inderdaad, door grote drukte en de feestdagen, helaas niet direct antwoord op verkregen. Onze excuses dat je dit wel had gehoopt/verwacht en wij hier niet aan hebben kunnen voldoen. Maar voor het antwoord had het niet uitgemaakt of wij je direct hadden beantwoord of dus op 4 januari. Met jouw aankomstdatum, 21 januari, zit je binnen de door Roompot gestelde termijn van 28 dagen voor aankomst en kunnen wij je boeking niet meer wijzigen. Immers, Roompot geeft daar op dit moment geen toestemming voor.
Wij hebben je daarom aangeraden af te wachten of de maatregelen worden verlengd en zo ja, om dan opnieuw contact met ons op te nemen. Wij bekijken dan graag of Roompot in dat geval alsnog toestemming geeft je boeking aan te passen. Mocht je daar niet op kunnen/willen wachten, dan kun je natuurlijk ten allen tijden de boeking annuleren tegen de annuleringsvoorwaarden van het park (en eventueel bekijken of de reden van annuleren valt onder een verzekering; niet via ons afgesloten maar wellicht heb je deze zelf doorlopend).

Wij zullen dit bericht ook naar je op de mail zetten. Heb je nog andere vragen, dan kun je op die mail reageren.

Tessa, team BungalowSpecials

Alle klachten die gemeld zijn door Wiludaje65