Klachten over BungalowSpecials.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten er over BungalowSpecials.nl zijn gemeld. Lees meer >

60% van alle klachten opgelost. Nog 45 klachten nodig voor een plaats in de categorie Online Reisbureaus

60%
5 klachten gemeld
2 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
3 klachten opgelost
1.5 /10
2 stemmen
2

Tijdslijn

Beste Medewerker,Wij zijn in de zomervakantie een weekendje weg geweest met een groep vrienden. Wij hebben gereserveerd via bungalow specials en hadden in eerste instantie gekozen voor betaling achteraf. Volgens de website behoorde dit tot een van de mogelijkheden, achteraf... Lees meer

We hebben een 6-persoons Stacaravan chalet gehuurd (stond niet bij type Kastanje) en we krijgen er een Blokhut voor terug.  In onze ogen is een Stacaravan géén Blokhut.  Nu heeft BungalowSpecials ons op extra kosten gejaagd ofwel meer dan €555,- voor... Lees meer

Reservering bevestigen

Klacht van op 10 april 2019 over BungalowSpecials.nl in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb bevestiging gehad van bungalowspecials.nl dat de aanvraag voor een paar dagen weg met de pasen is bevestigd. Dat was zaterdag en ik hoorde verder niks van het park zelf over een betaling. Dus ik net bellen met bungalowspecials,... Lees meer