Klacht: Ze weten niet wat ze zeggen bij HI winkel ze zeggen dingen die niet klopen

op 26 januari 2014 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb lease toestel HTC ONE X bij het afsluiten van een abonnement bij HI wordt me verteld na het einde van deze abonnement dan betaal je 50 Euro bij om dit toestel te behouden.
bij HI kun je nu zes maanden eerder je abonnement verlengen dus ik ging weer naar die winkel voor informatie om mijn abonnement te verlengen en ik vroeg wat moet ik bij betalen voor mijn toestel om het te behouden wordt me gezegd u moet 150 Euro bij betalen.ik zei dat hebben we in het begin niet af gesproken anders had ik deze toestel niet genomen.heb hierna gelijk HI gebeld. en daar zeggen ze dat winkel personeel mij niet vertellen wat een toestel over twee jaar nog waard is. het kan ook niet als het zo is dan doen ze dat alleen maar om mensen te lokken. dan zijn de ze verkeerd bezig ik betaal 70Euro per maand en eind van mijn abonnement moet ik nog 150Euro bij betalen om mijn toestel te behouden dit noem ik oplichterij.

er is geen oplossing wat ik nu ga doe is wachten tot mijn abonnement afloopt en niet meer bij Hi blijven.
Ik hoop dat ander provider wel te vertrouwen is.
je gaat toch geen 150 euro voor een oud toestel betalen terwijl ze nu nieuw op internet ook rond 150 Euro Kosten

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hi

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door appiee