Klacht: Zaterdagpost wordt gedumpd in onze bus

emgas op 14 juni 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
PostNL has been notified of this complaint
Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 14 juni 2012

Er is een probleem met de postbezorging van PostNL, waarbij post voor buren al zes maanden in de verkeerde brievenbus wordt gedumpt. Ondanks herhaaldelijke telefoontjes naar de klantenservice, blijft de klacht onbehandeld en wordt er geen actie ondernomen om het probleem op te lossen. Klager ervaart een gebrek aan interesse en follow-up van het bedrijf.

Mijn Klacht:

PostNL bezorgt post op zaterdag van alle buren in onze brievenbus. Dit gaat al 6 maanden zo. We bellen nu al wekenlang op rij met 088-8686868. De telefonist/e willen wel, maar er gebeurt verder helemaal niets. Foutieve post wordt niet opgehaald, je wordt niet teruggebeld (ook al vraag je naar een superieur) en belangrijker nog klacht wordt niet verholpen. Het interesseert ze helemaal niets.

Gewenste Oplossing:

Post in de juiste brievenbus en een groot boeket bloemen als excuus en een fles wijn als dank voor het bezorgen van de post bij de buren het afgelopen half jaar.

Bericht van

13 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Reactie van de melder van de klacht

13 jaren geleden - Ik begrijp dit antwoord. Zoals ik aangaf is de bereidwillendheid er wel om te luisteren en de klacht aan te nemen of te verwijzen naar website/klachten etc etc. Maar de oplossing is er niet, na al die maanden nog niet. Registreren wel actie ondernemen niet. Nu heb ik via internet/twitter etc de klacht openbaar gemaakt. Wordt ik ineens van alle kanten gebeld en gemaild. Fout bezorgde post wordt ineens opgehaald. Maar belangrijkste meetpunt is maandagochtend. Is de klacht verholpen: wordt de post van de buren op zaterdagmiddag niet meer in onze bus gedumpt?? Ben benieuwd.....

Reactie van de melder van de klacht

13 jaren geleden - En zoals ik al verwachte....wederom post van de buren in onze brievenbus gestopt.... Je kunt melden wat je wilt, maar er is blijkbaar niemand capabel bij PostNL om het op te lossen.

Reactie van de melder van de klacht

13 jaren geleden - bedankt voor de wijn...

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM