29-10 bestelling gedaan. 30-10 bericht van Zara dat het verzonden is en de aankomstdatum 1-11 is. Woensdag bericht van Zara ontvangen dat de maximale leveringsdatum 2-11/3-11 is. Maandagavond 20-11 contact opgenomen met Zara via de chat (er is geen andere... Lees meer
Bestelling gedaan, geannuleerd geen geld terug ontvangen Lees meer
Ik heb maar de helft van mijn order ontvangen. In de chat stel ik mijn vraag maar ik heb al 7 keer opnieuw moeten typen waar het om gaat. De reactie na 7x en 3 uur verder; ik zet uw... Lees meer
Beste,
Op 15 november heb ik een bestelling geplaatst bij Zara. Bij aankomst bleek deze bestelling onvolledig te zijn. Via een chat bij Zara heb ik dit aangegeven en na meedere keren heen en weer te hebben gechat komt het er... Lees meer
Op 11-01-2023 heb ik een cadeau cars via internet of in filiaal Hilversum gekocht a € 80.
bestelnummer 53150211312. het nummer van de Elektronische gift card is 53150211312. de barcode van de bon is 9941053150211312009727.
Mijn schoondochter wilde betalen bij Zara begin... Lees meer
op 6-10 heb ik een bestelling geplaatst. Deze bestelling is helemaal open en beschadigs afgeleverd op 11-10. Helaas bleken er ook een aantal artikelen niet geleverd. Deze zijn er mogelijk uit gevallen, want verpakkingen waren open.
Dit heb ik bij... Lees meer
Goedemiddag,
Op 8 september een artikel teruggebracht
naar de winkel Zara Haarlem grote houtstraat ik heb toen geen bevestiging gehad dat gaat altijd via de mail, maar ook geen restitutie gehad tot op heden, het gaat om 15,95€ heel vervelend dit,... Lees meer
Een bizar slechte ervaring met mijn laatste ZARA order vandaag. Wat een blamage. Hier moet Zara echt verbeteren, dit kan echt niet.
Ik heb tevergeefs geprobeerd een aantal producten te retourneren middels een drop off point (ik woon niet... Lees meer
Een retour gedaan op 4 september,
Staat nog een bedrag open.
Zij geven aan dat het is terugbetaling al is plaatsgevonden terwijl ik niks binnen heb gekregen. Klarna geeft ook aan nog een openstaand bedrag te hebben.
Meerdere malen contact opgenomen. Een collega... Lees meer
Aangeleverde retourlabel van pakket kan niet gescand worden. Oplossing zou een QR code zijn volgens medewerkers van diverse afgiftepunten. Maar Zara is op geen enkele manier te bereiken. Telefonisch contact wordt automatisch verbroken en chat is met een robot die... Lees meer