Op 29 juni heb bestelling gedaan bij Zara en op 30 juni heb ik geretourneerd in de winkel en sindsdien heb probleem met Zara ze zeggen dat ze het bedrag overgemaakt hebben terwijl ik niks heb gekregen, ik heb screenshot... Lees meer
Op 16 juli is een pakket bestemd voor een andere wegshop door mijn fout aangekomen bij zara retouren in utrecht. Al voor het pakket aankwam was Zara hiervan op de hoogte.
Elke dag probeer je vervolgens in contact te komen wat... Lees meer
Mijn klacht kan zowel in de winkel als online niet worden opgelost. In de winkel verwijzen ze me naar de site en via de app en chat verwijzen ze me terug naar de winkel. Via de chat en app krijg... Lees meer
Bestelling , 26 juni 2024 , geplaatst. 8 juni heb ik mijn bestelling ontvangen. Helaas was deze niet compleet. Zara blijft volhouden dat het wel compleet was. Lees meer
Beste heer/mevrouw,
Op 2,5 en 9 augustus heb ik contact gezocht met de klantenservice van de Zara over het niet goed verwerkt zijn van in totaal toen 93 artikelen van de 130 artikelen die ik retour had gedaan. Dat is een... Lees meer
Enkele weken geleden heb ik een retourzending aangevraagd voor een bestelling, en deze werd geaccepteerd. Ik heb de artikelen in drie dozen gedaaan en ik heb hiervoor drie PostNL-verzendlabel ontvangen van Zara. Alle 3 zijn op dezelde dag afgeven bij... Lees meer
Ik heb een bestelling gedaan bij Zara. Deze is geleverd door post nl. Jammer genoeg was mijn pakket beschadigd. Ik kon mijn pakket niet weigeren omdat de bezorger had aangebeld en het pakket voor me deur heeft neergezet (woon in... Lees meer
Beste,
Zara verwerkt mijn retour na bijna twee weken nog steeds niet!
Op 5 juli heb ik een pakketje retour gestuurd.
Deze is op 16 juli ontvangen door Zara.
Binnen 72 uur na de ontvangst zou een retour verwerkt moeten worden.
Ik wacht nu al... Lees meer
Tig keer gechat en gemaild maar krijg of geen reactie of krijg telkens te horen dat ik naar mijn eigen bank moet gaan om te vragen waar de betaling is. Kopie van uitbetaling gevraagd en dan sturen ze de credit... Lees meer
26 juni bestelling geplaatst bij de Zara. 28 juni een mail ontvangen dat de bestelling gewijzigd is en er twee artikelen zijn geannuleerd omdat deze niet op voorraad waren. ( deze waren de volgende dag wel op voorraad maar goed).... Lees meer