Klacht: Wil graag mijn geld terug!!!

lucica35 op 18 januari 2013 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Belachelijk dat zo een groot bedrijf zijn zaken niet goed op orde heeft!! Dat zo iets gebeurd ok,(meestaal is zo een storing 48 uur) maar dat er 48 dagen lang geen oplossing voor gevonden is, betreur ik zeer. Mij als klant is zalando nu zeker kwijt!!!
Vandaag 18/01 een email gekregen dat de storing verholpen is!! Maar helaas nog geen bedrag op mijn rekening…en ze komen met een vergoeding van 10 euro. Tuurlijk weer dat 10 euro bij zalando besteden!!

Gewenste Oplossing:

dat ze mij die 10 euro cash op mijn rekening storten!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Zalando in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zalando een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zalando

Heeft op 21 januari 2013 om 16:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Kleverlaan,

Onze oprechte excuses voor het ongemak rondom de terugbetaling. Uw retourzending is op 28-12-2012 bij ons binnengekomen. Op 18-01-2013 hebben we het geld teruggestort. Dit zal binnen enkele werkdagen zichtbaar zijn op uw rekening.

Met vriendelijke groet,

Zalando

Alle klachten die gemeld zijn door