Klacht: Verkeerde bestelling ontvangen

op 04 december 2019 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Op zaterdag 30 november heb ik een bestelling geplaatst met bestelnummer: 132040043811339. Toen ik vandaag de doos opende zat er een hele andere bestelling in de doos, samen met mijn pakbon en de pakbon van de bestelling (bestelnummer: 13901015680205) die ik foutief heb ontvangen.

Ik heb een paar nette schoenen besteld voor een bruiloft van vrienden op 12-12. Ik heb meteen de klantenservice gebeld en mijn verhaal gedaan. Meneer gaf aan een retour etiket te gaan sturen en bood een 20% kortingscode aan ter compensatie. Helaas kan mijn bestelde paar schoenen niet alsnog geleverd worden.

Ik zit nu dus zonder schoenen en mag er vanuit gaan dat het 2 weken gaat duren voor ik mijn geld terug heb. Dit is onacceptabel voor een bedrijf als Zalando. Ik verwacht een passende, fatsoenlijke en snelle oplossing.

Binnen een week mijn geld terug of alsnog de bestelde schoenen leveren en een cadeaubonfatsoenlijke korting of op een volgende bestelling of andere fatsoenlijke financiële compensatie voor de tijd die ik er in moet steken dit op te lossen.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ed-culinair