Klacht: Kwaliteit van jas niet naar behoren.

op 04 december 2019 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb op 3 november de volgende jas ontvange:
Dorothy Perkins
Mantel – berry
Maat: 46
Prijs: €67,49
Bestelnr: 10203069311754

In eerste instantie was ik tevreden Goede pasvorm, mooie kleur etc, maar na twee weken zat de knop er al niet meer aan. Die is eraf gevallen. Ik heb toen besloten om het maar te laten voor wat het is en het er zelf weer aan te naaien. Een week later is het lusje kapot. Hij is deels losgekomen. Ik heb er geen rare dingen mee gedaan en ben ook niet hardhandig in omgang geweest. In principe kan ik dit zelf ook wel herstellen, maar ik baal er ontzettend van dat ik in minder dan een maand tijd zo veel moet herstellen terwijl het een hele leuke jas is en hij ook best wat kost! Ik neem aan dat het niet de bedoeling is om zo een slechte kwaliteit te leveren.

Aangezien ik mijn andere jas weg heb gedaan, wil ik nu niet opeens zonder jas zitten. Ik zou graag een eerst een nieuwe ontvangen voordat ik deze retourneer. Ik vind het niet erg om verantwoordelijk gehouden te worden voor het retourneren na ontvangst. Dit beschouw ik zelf als de beste oplossing. Mocht dit niet mogelijk zijn dan zou ik ook tevreden zijn met een financiële compensatie.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HudaSufyan