Klacht: Artikel retour

op 04 december 2019 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Ik had twee artikelen besteld maat 36 en maat 38 nu zaten deze niet goed stof was te dun dus alle twee weer terug in zalando verpakking gedaan mijn vriend was hier getuigen van dus deze weg gebracht krijg ik in okt bericht van een aanmaning of ik het open bedrag wilt betalen ik heb een mail gezonden met daarin mijn terug zending van beide artikelen bestel nummer 10203069050288 retour nummer had ik er ook bij vermeld nu kreeg ik vandaag de tweede aanmaning voor het zelfde artikel die ik retour had gezonden nu staat 1 artikel op retour en 1 artikel op verzonden terwijl ze alle twee in de zelfde verpakking van zalando zijn gegaan ik heb ze gebeld maar nemen niet op ze zijn zeer slecht bereikbaar en de mail beantwoorden ze niet ik ga niet betalen voor een kleding stuk wat retour is gegaan en ik niet in mijn bezit hebt anders had ik allang betaald hoe los ik dit nu op

Ik ben pas tevreden wanneer ze eens goed kijken wat retour komt een mens kan fouten maken of vergeten het retour formulier goed in te vullen maar hun kunnen ook kijken wat er terug komt en na kijken op het retour formulier of zie ik dat verkeerd

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danielle 2509