Klacht: Zij werkt niet goed

Zeyad op 16 januari 2021 over Yunexpress in de categorie Koeriersbedrijven en post

Yunexpress klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Yunexpress
Status Open
Datum 16 januari 2021

De klant meldt dat de service van Yunexpress niet naar tevredenheid functioneert. Er zijn problemen ervaren met de levering, wat leidt tot onvrede over de prestaties van het bedrijf. De klacht is goedgekeurd.

Mijn Klacht:

Ik heb een

Gewenste Oplossing:

De brdekt

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Reactie van de melder van de klacht Zeyad

5 jaren geleden - Het werkt niet goed en ik wil het terug en mijn geld ook terug

Reactie van de melder van de klacht Zeyad

5 jaren geleden - Ik heb een stufzuiger van juillie gekocht ,maar die komt niet goed werken daarom wil ik dat terug en de geld ook terug.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM