Klacht: Pakket NIET ontvangen

MandyWensveen op 17 maart 2022 over Yunexpress in de categorie Koeriersbedrijven en post

Yunexpress klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Yunexpress
Status Open
Datum 17 maart 2022

Een klant van Yunexpress meldt dat een pakket op de status 'bezorgd' staat, maar op de aangegeven dag niet is afgeleverd, ondanks dat er de hele dag iemand thuis was. De klant vraagt om opheldering over de situatie.

Mijn Klacht:

Pakket staat op bezorgd op de goede adres maar is die dag niet bezorgd zou 15-03-2022 zijn geweest, de hele dag iemand thuis geweest.

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn pakketje alsnog gewoon krijg

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Reactie van de melder van de klacht MandyWensveen

4 jaren geleden - Graag reactie op mijn bericht dat zou fijn zijn

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM