Klacht: Niet alles gekregen

Helen Abraha op 24 december 2020 over Yunexpress in de categorie Koeriersbedrijven en post

Yunexpress klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Yunexpress
Status Open
Datum 24 december 2020

Een klant heeft drie maanden geleden een aanbieding aangeschaft bij Yunexpress voor twaalf bh's, maar heeft tot nu toe slechts één bh ontvangen. De klant vraagt zich af waarom de overige bh's niet zijn geleverd.

Mijn Klacht:

Ik heb drie maanden geleden een bh gekocht, het was op aanbieding 12 gratis maar ik heb alleen 1 gekregen. Waarom?

Gewenste Oplossing:

Ik ben niet tevreden

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Reactie van de melder van de klacht Helen Abraha

5 jaren geleden - Ik wil snel informatie krijgen!

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM