Klacht: bestelling van Verda dente via Yunexpress en Collisprive verzonden is niet aangekomen

FGin op 16 maart 2023 over Yunexpress in de categorie Koeriersbedrijven en post

Yunexpress klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf Yunexpress
Status Open
Datum 16 maart 2023

Een klant heeft een klacht ingediend over een niet-ontvangen pakket dat via Yunexpress en Collisprive is verzonden. Ondanks een onderzoek door Collisprive naar de bezorger in Brussel, is het pakket met het nummer YUNEXPRESS Q10 200 550 875 niet teruggevonden. De klant had het pakket besteld en betaald bij Verda Dente.

Mijn Klacht:

met betrekking tot het pakket YUNEXPRESS Q10 200 550 875. Naar aanleiding van mijn verklaring van niet-ontvangst is er een onderzoek ingesteld door Collisprivé bij de bezorger die is toegewezen aan mijn sector in Brussel B1150. Aan het einde hiervan is mijn pakket niet gevonden. Ik bestelde en betaalde bij Verda Dente

Gewenste Oplossing:

Gelieve na te kijken waar dit pakket is, en of het wel degelijk is verzonden.

Reactie van de melder van de klacht FGin

3 jaren geleden - De bestelling is eindelijk na veel zoeken en mailen goed aangekomen, via de BPost. 👍

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM