Klacht: Youfone, klacht is niet opgelost alleen weeer verschoven

WesleyL op 04 januari 2012 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zoals ik ook van van meerdere voorgangers heb gelezen. Klacht is dus niet opgelost en termijn is nu weer verschoven naar vanavond. Wederom een herhaling, gisteren was het uiterlijk vanmiddag, nu weer doorgeschoven naar vanavond. Ik wil het contract ontbinden!

Gewenste Oplossing:

ik wil contract opzeggen, totaal geen vertrouwen meer!

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 04 januari 2012 om 11:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

afgehandeld met de klant

WesleyL

Heeft op 09 januari 2012 om 08:06 geantwoord

Na 4 dagen heen en weer gemail en uitstellen werkte alles.

Alle klachten die gemeld zijn door