Mijn Klacht:
Klacht ingestuurd ( meerdere keren ) aan directie omtrent rekening van 270 euro, krijg geen antwoord . Waarschijnlijk omdat ik gelijk heb ! Onbehoorlijk bestuur !
Gewenste Oplossing:
Retour storting van 230 euro

BdVries op 13 september 2021 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie
Klacht ingestuurd ( meerdere keren ) aan directie omtrent rekening van 270 euro, krijg geen antwoord . Waarschijnlijk omdat ik gelijk heb ! Onbehoorlijk bestuur !
Retour storting van 230 euro
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen
Bericht van Youfone
3 jaren geleden - Beste B. de Vries, Bedankt voor je bericht. Wat is je klantnummer? Dan kijk ik voor je na wat de status is van je klacht. Groet, Laura
Reactie van de melder van de klacht BdVries
3 jaren geleden - gsm nr 31623008994 klant nr 1019569792 Mijn laatste email aan Youfone luidde : Wat mij het meest dwars zit is dat alhoewel Youfone bij nieuwe klanten een opzegtermijn heeft van 14 dagen maar omdat ik zo snel zag dat het niet goed ging (qua GB afname) heb ik direct na ca 3 dagen opgezegd. Als ik gewoon nog 10 dagen had gewacht met opzeggen was het rekensommetje anders geweest omdat ik ruim binnen de helft van de abonnement GB ad 8 GB ben gebleven . Uw berekening is afgestemd op klanten die langer abonnee zijn geweest en dan opzeggen. In mijn geval is uw regel bij beeindiging buitengewoon klantonvriendelijk toegepast. Ik wacht nog even een reactie af maar ik vind het een zo onlogische toepassing van de voorwaarden dat ik het er niet bij kan laten zitten, mvg Bob de Vries PS 1 ) ik vind het ook onbehoorlijk dat ik nog geen reactie heb ontvangen van uw directie die ik al twee keer per post heb aangeschreven ! Geen best teken voor de klantvriendelijkheid van Youfone ! PS 2 In uw Youfone voorwaarden staat : Je hebt bij Youfone een contract voor een maand, 1 of 2 jaar. Elk contract heeft een opzegtermijn van 1 maand U had dus kunnen besluiten mij een hele maand in rekening te brengen omdat dat ook in de voorwaarden staat. U maakt reclame op tv voor een abonnement eerste 6 maanden voor 1 Euro per maand en u brengt mij op grond van een klantonvriendelijke interpretatie van de regels een afwikkeling van 258 Euro in rekening. Youfone lokt via klantvriendelijke aanbiedingen maar hanteert een klantonvriendelijke afwikkeling daarna ! Foei ! svp geen antwoord uit uw antwoordenboek maar liever inhoudelijke reaktie mvg Bob de Vries
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 20 september 2021 om 09:01 geantwoord
Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht
Reactie van de melder van de klacht BdVries
3 jaren geleden - Herhaling : BETR. KLACHT YOUFONE : NIETS MEER OVER GEHOORD Kan ik Laura bereiken ? MVG BOB DE VRIES
Heeft op 14 oktober 2021 om 13:57 geantwoord
Niets meer over gehoord, ook niet van klacht.nl trouwens !