Klacht: Torenhoge rekeningen

op 20 januari 2020 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter heeft sinds 28 december 2019 een mobiel abonnement afgesloten voor een periode van 2 jaar met een databundel van 10GB. Over de 4 dagen van december 2019 kregen we al een rekening van € 43,12. Nu op 20 januari 2020 zijn de kosten over januari alweer opgelopen naar maar liefst € 107,00!!! Ze heeft een dataplafond ingesteld, maar die gaat pas in per 1 februari. Dit is niet te doen op deze manier en ik zou heel graag van dit abonnement afwillen!!!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

-

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht AK65

2 maanden geleden - In aanvulling op deze klacht verwacht ik ook een kwijtschelding van de torenhoge kosten!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 22 januari 2020 om 11:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door AK65