Klacht: Slechte service

Miran den Heijer op 21 juli 2021 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn mobiele kaartbdoet het al tijdje niet. Tevens omdat ik nu in buitrnland woon wil ik oozeggrn. Hiervoor hebben ze RNI gegevens nodig die ze al hebben gehad maar willen perse een uitreksel maar vertellen niet hoe ik daaraan kan komen.
Verder verhelpen ze ook totaal niet dat de kaart het al 2 maanden niet doet. Laatste maand steektnie niet eens in mijn telefoon en nog worden extra kosten in rekening erop gebracht. Verder zijn ze slecht tot niet bereikbaar

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn abbonement daar per direct opgezegd kan worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 22 juli 2021 om 09:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Miran den Heijer