Klacht: Slecht tv ontvangst

op 15 augustus 2019 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

SInds 3 weken aangesloten op Youfone en behoorlijk spijt van. Het kastje herkent de internetkabel niet en op de wifi is het beeld erg schokkend loopt elke keer een aantal seconden vast. De klantenservice is in de avonden niet te bereiken waardoor je dit lastig opgelost krijgt.

Gewenste Oplossing:

Fatsoenlijk beeld op de tv, zodat het leuk wordt om de tv aan te zetten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Youfone

2 dagen geleden - Beste Nikki,Hartelijk dank voor je klacht.Kun je mij van je klantnummer voorzien?Groet, Bart

Reactie van de melder van de klacht Nikkitjuhh

2 dagen geleden - Beste Bart, Bedankt voor de snelle reactie, het klantnummer is 1019319138. Vandaag heeft mijn man geprobeerd te bellen echter was de wachttijd behoorlijk hoog, waardoor hij opgehangen heeft.Mvg Nikki

Alle klachten die gemeld zijn door Nikkitjuhh