Klacht: Mijn klacht is niet opgelost, toch staat er OPGELOST bij in het groen

op 28 augustus 2019 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 30 augustus 2019 om 08:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Reactie van de melder van de klacht Chris54321

1 maand geleden - Echt belachelijk.Ik moet bijbetalen terwijl de My Youfone App aangeeft dat we nog NIET aan de data-limiet zitten.De geboden oplossing:"Ondanks de klacht die je hier plaatst, kunnen we je niet van een ander antwoord voorzien".En dan geeft Klacht.nl aan dat HET PROBLEEM IS OPGELOST ????!!!! NIET dus!!

Alle klachten die gemeld zijn door Chris54321