Klacht: Hogere factuur omdat ik geen mb’s kon bijkopen!

op 29 augustus 2019 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wist niet dat een plafond instellen verplicht was als men gebruik wilde maken van het extra opwaarderen van internet mb’s.
Dit kan bij Simyo waar ik al jaren klant ben wel, nu heb ik een keer Youfone en moet ik doordat ik op reis was 76,00 bij betalen! Dit zijn bedragen boven proportie!
760 mb! Daar betaal je met opwaarderen hoogstens 10 euro voor!

Gewenste Oplossing:

Ik wil best bijbetalen, maar geen 76 euro.
Graag een bedrag naar ratio!
Duidelijker vermelden op de website en in de app.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Youfone

1 maand geleden - Beste meneermevrouw van de Sande,Graag kijk ik met je mee naar je klacht, echter het nummer dat je opgeeft, 31651908953, staat niet op je eigen naam. Kun je mij van je klantnummer voorzien?Groet, Bart

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 06 september 2019 om 09:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Gankie06