Mijn Klacht:
Er is kennelijk een probleem bij YB met incasseren via creditcard.
Op 27mei krijg ik een mail van YB met overzicht openstaande factuur.
Verzoek om binnen 7 dagen te betalen.
Op 29 mei ontving ik al een herinnering. Slechts 2 dagen later dan dat ik de factuur heb ontvangen terwijl de betalingstermijn 7 dagen is.
Op 6 juni j.l. ontving ik een aanmaning (had volgens mij de betalingsherinnering moeten zijn)..
Hier tussendoor (op 3 juni j.l.) ontving ik een email van YB waarin YB aangeeft dat door een computerstoring bij de creditcard maatschappij het bedrag niet geincasseerd kon worden. En daar zou mee begonnen moeten worden. Pas dan een betalingsverzoek sturen en gewoon de betalingstermijn afwachten voordat een herinnering/aanmaning wordt verstuurd.
Gewenste Oplossing:
Allereerst verwacht ik van YB een reactie en excuses.
Ik heb via hun website een klacht gedeponeerd maar daar heb ik tot nu toe 0,0 reactie op gehad.
Verder verwacht is dat YB op een fatsoenlijke manier met hun klanten omgaat.
Eerst berichten wat er fout is gegaan.
Pas dan een verzoek tot betaling doen.
Als de betalingstermijn verstreken is dan pas een betalingsherinnering sturen. Pas daarna een eerste aanmaning.
